Projekt Předškoláček
ŠKOLA PŘED ŠKOLOU EDUCANET – Předškoláček
V duchu myšlenky „Škola hrou“ budeme u dětí rozvíjet technické a logické dovednosti.
- pozitivní vztah k technickým oborům samostatnost
- práci ve skupině
- logické myšlení
- prostorové vnímání
- jemnou motoriku
- komunikační dovednosti
Předškoláček bude probíhat formou 10 projektových dní vždy 1x za měsíc. Děti zažijí školu dříve než do ní nastoupí, zbaví se tak obav, které se s nástupem do první třídy mohou objevit.
HARMONOGRAM DNE
8:30 – 8:45 příchod do školy
8:45 – 9:00 přechod do třídy a přivítání v kruhu
9:00 – 9:45 projektový den – část I
09:45 – 10:00 svačina
10:00 – 10:45 projektový den – část II
10:45 – 11:30 projektový den – část III
11:30 – 12:00 oběd
12:00 – 12:30 odpočinková část ve školce
Přestávky mezi jednotlivými částmi budeme volit podle kondice dětí.
CENA: 5 950 Kč
V případě dotazů kontaktujte Mgr. Miroslavu Krupkovou na tel.: +420 734 204 269, nebo miroslava.krupkova@educanet.cz.
ŠKOLA PŘED ŠKOLOU EDUCANET – Předškoláček – Stimulační program Maxík
Prostor k rozvoji myšlení, jeho jedinečnost, originalita v nápadech je cesta v propojení do souvislostí v nových situacích a postavení pevných základů k nástupu do první třídy.
Stimulační program Maxík je určen všem dětem předškolního věku, který děti připraví k nástupu do první třídy tak, aby je tam nic nepřekvapilo a učení byla radost.
Kurz probíhá individuálně, kde Vás provedu jednotlivými lekcemi a posílíme u dětí všechny percepce.
Kurz je zaměřen na celkový rozvoj dítěte. Společně zvládneme:
Nácvik nových pohybových stereotypů
- stabilní držení těla, zvládnutí rovnováhy, zdravé dýchání, úchop psacího náčiní
Grafomotorika
- správné sezení, správný úchop psacího náčiní, kvalitní pohyblivost kloubů horní končetiny, které jsou nezbytné ke správnému psaní
Cílený pohyb, jeho automatizace a fixace
- koordinace a ovládání motoriky těla a jejich využít v každodenních činnostech
Komunikační dovednosti
- správná výslovnost a tvoření vět, porozumění obsahu slyšeného sdělení
Zraková oblast
- zrakové rozlišování; zraková paměť, vizuomotorika
Sluchová oblast
- rozvoj sluchového vnímání, sluchové rozlišování, sluchová paměť, audiomotorika
Prostorová orientace
- orientace na vlastním těle, na ploše před sebou a vnímání prostoru (orientace v okolí)
Intermodalita
- schopnost přepínat mezi různými způsoby smyslového vnímání (podle zvuku hlásky si představím tvar)
Serialita
- sled po sobě jdoucích úkonů a událostí, které vedou v krátkém čase ke správnému cíli při jeho respektování
Koncentrace pozornosti
- udržení a usměrnění a soustředění se na daný úkol
SPOLEČNĚ S MAXÍKEM SE DĚTI UČÍ
- systematicky a uvědoměle pracovat
- všímat si své práce a hodnotit ji
- lépe řešit situace, ke kterým dříve potřebovalo rodiče být samostatnější
- v případě nejistoty požádat o pomoc
RODIČE SE UČÍ
- dítěti naslouchat
- respektovat jeho potřeby
- uvědoměle jej rozvíjet
- se co nejpřesněji zadávat instrukce
- dávat dítěti potřebný čas k přemýšlení pravidelnosti a systematičnosti
- trpělivosti a ovládnout zvyk poukazovat na chyby
CENA: 9 990 KČ
V případě dotazů kontaktujte Mgr. Miroslavu Krupkovou na tel.: +420 734 204 269, nebo miroslava.krupkova@educanet.cz.